06 May 2009

Tak sanggup lagi...

Sudah sebulan lebih....Setiap hari aku di selubungi perasaan yang agak mendebarkan,lebih2 lagi jika setiap kali membawa 'awek'ku bersama.Aku tak kisah kalau aku hanya bersama 'awek'ku bersendirian.Aku cuma risau apabila aku membawanya di khalayak ramai kerana aku tahu bahawa 'awek'ku ini 'panas'.Mesti ramai yang akan memerhatikanya...membuatkan aku rasa tidak senang.

Saban hari aku membawa 'awek'ku bersama,berharapan tidak akan ada apa2 sekatan.Setiap sekatan aku dapat lepasi dengan mudah.Tapi sampai bila harus begini?Sampai bila nak bersama 'awek'ku ini secara haram?Aku tak sanggup lagi bergelumang dengan perasaan bersalah ini.Setiap malam aku bermimpi ngeri tentang kesalahan dan balasan yang akan aku terima nanti...Aku tak sanggup lagi....
.
.
.
.
.
.
.
.
Pagi tadi aku terus nekad ke JPJ ntuk memperbaharui roadtax aku yang sudah sebulan lebih aku merempit di jalanan secara haram bersama 'awek'ku ini.

8 comments:

Anonymous said...

Hahaha... cuak gak ko ek..
igt dh keras hati dah..hahaha

eVy-D-YaNa said...

hehe...klaka~ ;D

mint said...

aku menyahut seruan kerajaan...say no to mat rempit...

pajilisys said...

akunye lambat lagi nak renew.. bulan 8.... bagi aku pinjam duet time nak renew nanti...

mint said...

pajilisys- ape lak..ko kate nk blanje kfc wlaupapepon yg terjadi...

Dari Kaca Mataku said...

teka teki:

'awek' bg lelaki adlh motor, 'balak'bagi wanita adalah ...?

undian terbanyak akan menerima hadiah misteri.







dari restoren ketam merah

baqor said...

Huhu. cam ne min. Awek ko dah dinodai tu.. hahaha



tank kemik..

mint said...

dari kaca-balak bg wanita ialah spesies jati ataupon cengal

baqor-tu ah,nate bengong sungguh...sapo la x bertanggungjawab wat gtu kat awek aku.."£!"$%^&*(*&%^*