04 December 2008

PC Ku Mengalami Stress

Tanggal 28hb Nov lalu PC aku telah mengalami penyakit berjangkit yg di khuatiri berpunca daripada stress yg teramat sangat. Ini mungkin di sebabkan oleh gaya hidup PC ku yg kurang sihat seperti berjaga di waktu malam hingga ke subuh hari mengalahkan pak guard UiTM. Antara simptom2 yg di alami oleh beliau ialah,kuar ayat penyata seperti berikut "NO VIDEO INPUT DETECTED" atau sewaktu denganya. Aku menjadi gelisah melihat beliau yg berkelakuan aneh sebegitu,lalu aku bertanyakan bomoh komputer tentang walhal tersebut. Tp sampai sekarang PC aku masih dalam keadaan x sedarkan diri. Nasib baik aku ada PC kawan aku sebagai pengganti sementara...oh,PC ku...aku amat merindui mu...



hampir 2 tahun beliau bersama ku





misteri ke-stressan beliau amat misteri


Disebabkan oleh penyakit misteri beliau,aku telah lambat untuk meng up-date blog ku ini selama lebih kurang seminggu. Dan dlm seminggu itu bnyk perkara telah berlaku...

No comments: