31 March 2009

Aku dan Profesion

Aku kini seorang pembunuh...ya,aku pembunuh! Saban hari aku sentiasa mencari dan membunuh mangsa-mangsaku. Aku tidak menyesal dengan apa yang aku buat ini. Aku tak takut polis, polis pun tak takut kat aku. Sebab tu selalu je kena saman...ceh!Aku telah diklasifikasikan sebagai pembunuh bersiri yang sangat zalim. Malah ada juga yang mengatakan aku ini kejam...betul...kadang-kadang aku biasa saje memijak-mijak mangsa-mangsaku,pernah juga menampar mereka sehingga mati. Ada yang putus kepala,kaki,pecah perut...dan sebagainya. Aku menyara kehidupanku ini dengan menerima upahan untuk membunuh. Jadi jika ada sesiapa yang perlukan aku untuk membunuh makhluk-makhluk yang anda tidak gemari di sekeliling anda terus saje hubungi aku atau ke sini...INSEPRO.

6 comments:

jon jonson said...

ada masa dtg le jengka...bnyk keje leh buat disini

mint said...

huhuhu...tau2.mmg bnyk kerja kat jengka tuh.nnt dh okey sket akan trun ke sana jga..

-s.u.m.e.r.e- said...

pembunuh bersiri rupenye.. bape upah pembunuh ni??

mint said...

ikot jenis mangsa..kalo jenis ssh di bunuh mhl la sket.

Anonymous said...

tp parasit kat jgka 2 buas taw.. ko kene bwk yg kaw pnyer racun...

mint said...

ok.nnt aku bg yg 1st class pnya racun.gerenti suma mampos.wahahaha..(gelak jahat)