06 February 2009

Sehari Ke Penang

Aku akan ke Penang hari ni untuk menghadiri Malam Pendekar di USM Pulau Pinang.Program yang tak boleh aku lepaskan.Tepat pukul 10.00 am di jangka akan terus bergerak.Aku perlu memakai baju batik semasa di sana,tapi masalah yang timbul sekarang ialah aku ketiadaan baju batik....kerana telah di pinjamkan kepada Wak...adoyai...camne ni??Terpaksa aku meminjam dengan orang laen lak..huhuhu
Nantikan laporan aku semasa aku di sana sekembalinya aku ke tanah air(macam kenal je ayat ni)...kata-kata ini di petik dari abang jon jonson.

3 comments:

jon jonson said...

oit, royalti plisss

ps:nyampah tol aku dgn WORD VERIFICATION bawah tu

mint said...

aii..pinjam ayt pon kena royalti ke?


p/s:kalo sign in dulu,word verification tu xdenye..trus leh post komen

jon jonson said...

harta intelek tu bai...bukan lagu je ada royalti

sama je, ada gak menatang alah tu